"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


Halka Neşe Sen Olanda

İndirmek İçin Üç Noktayı Tıklayınız

Halka Neşe Sen Olanda
Halka neş'e sen olanda Köşelerden köşe benim Her an sen nefes alanda Neşelerden neş'e benim Dünyada nefes alanda Neşelerden neş'e benim. Sen ey benim padişahım Sensin benim tek penahım İçmişim pek-çok sarhoşum Kevser dolu şişe benim Her an sen nefes alanda Neşelerden neş'e benim Dünyada nefes alanda Neşelerden neş'e benim. Bilir misin sen ey gönül Ömrüne katmışlar ömür Ömürler içinde ömür Ömürlerden ömür senin. Her an sen nefes alanda Neşelerden neş'e benim Dünyada nefes alanda Neşelerden neş'e benim. Dilim varmaz söyleyemem Halka neşe bitmez ola Nasip olmaz her bir kula O kullardan bir kul benim Her an sen nefes alanda Neşelerden neş'e benim Dünyada nefes alanda Neşelerden neş'e benim. Kuloğlu'nun kalem amma Bunu diyen O'dur Allah İnamayan gafil amma Hep Hay olan Kadir benem. İnamayan kâfir amma Hep Hay olan Kadir benem. Her an sen nefes alanda Neşelerden neş'e benem Dû cihanda hû diyende Neşelerden neş'e benem. Ahmet Kuloğlu