"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


Öteriz Yar

Biz bu köyün bahçesinde
Her milletin lehçesinde
Mehmet Baba bahçesinde
Ümmet için öteriz yar

Yetişmez ki her bir kelâm
Bilmem hangisini diyem
Derdim çok diyene selâm
Her derdine yeteriz yar.
Derdim çok diyene selâm
HIZIR GİBİ yeteriz yar

Yok mu diyen bana yardım?
Çağıranda benim adım.
Hemen yetişir imdadım
Anda orda biteriz yar.

Çağırdın da gelmedik mi?
Sana yardım etmedik mi?
Her bir işin görmedik mi?
Çağıranda geliriz yar

İş bu derdin bitmez ise
O zaman sen CAN’dan iste
Bu seferde candan iste
Yine de biz yeteriz yar.

Hamdulillah derdim bitti
Gönlümdeki hüzün gitti.
Bize her dem yardım etti
O’na selâm ederiz yar.

Mehmet Baba uçtu gitti
Emaneti bize düştü
Tamamladık şükür rüştü
Ellerinden öperiz yar


Mehmet Baba der bunları
Kul Ahmed’im yaz şunları
Sevinsin diye  kulları
Daim yardım ederiz yar.

                 * * *
         Ahmet Kuloğlu