"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


Gül Bahçesine Girelim




Gül Bahçesine Girelim
Gül bahçesine girelim Anda murada erelim Daim hizmetin görelim Canım benim Mehmet Baba. Gönüllerin sultanı sen Tüm dertlerin dermanı sen Yüce Hakk’ın yaranı sen Ruhum benim Mehmet Baba. Göz açıp gönül verdiğim Ezelden beri sevdiğim Canıma canan bildiğim Canım benim Mehmet Baba Candan içre habibim sen Hastayım ki; tabibim sen Ümmetliğe talibim sen Canım benim Mehmet Baba. Günahlara batsam bile Yücelerden affım dile Dua,yardım,himmet eyle Canım benim Mehmet Baba Daim artsın eksilmesin Gönlümdeki senin sevgin Üstümüzde hep himmetin Canım benim Mehmet Baba Cümle alem dilindesin İhvanların gönlündesin onsekizbin alemdesin Canım benim mehmet Baba Cümle alem sana hayran Sevenlere oldu seyran Gece gündüz eder figân Ruhum sana Mehmet Baba * * * Ahmet Kuloğlu