"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


Ah Seni Ben Çok Özledim


AH SENİ BEN ÇOK ÖZLEDİM
Ah seni ben çok özledim. Çok özledim hep özledim. Hep özledim çok özledim. Ah seni ben çok özledim. Bakışını,gülüşünü, O cilveli duruşunu, O gözlerin süzüşünü Ah seni ben çok özledim. Yıllar yılı sana taptımÇok derin bir duygu ile sevmek. Aşkın ile her an yandım Bir gün gitmez kalır sandım Ah seni ben çok özledim. Seni sevmek yüce duygu Sen var iken yokki kaygı İçimde var derin yangı Ah seni ben çok özledim. Kalbimde var derin yara O sevgili gelip sara Kalbimde var derin yara O yar gelip kendi sara Aşkın daim orda dura Ah seni ben çok özledim. Aşık oldum sana ezel Senin rüyân bile güzel Bana mabud-u lem yezelVarlığı hiçbir zaman son bulmayan ve sevgiye en layık tek ilâh Ah seni ben çok özledim. Tek emelim seni sevmek Zâr edip hem senle gülmek Sende olmak,Seninle olgunlaşmak. sende ölmekSende yok olmak. Ah seni ben çok özledim. Ah bu gönlüm seni arar Gece gündüz seni anar Kul Ahmed’in seni arar Gece gündüz seni anar Hasretinle köz köz yanar Ah seni ben çok özledim.
Ahmet Kuloğlu