"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


DOST

İNDİRMEK İÇİN ÜÇ NOKTAYI TIKLAYINIZ
DOST
Dostum vardır dosta beni dost eder Canın kokusuyla canı mest eder. Hakk'ın huzurunda beni desteder. Dostların dostuna canı zal eder. Gül bağında gülün bizi gül eder. Yandırıp narlara suzi dil eder. Hak ile konuşan bizi dil eder. Dostların dostuna bizi gül eder. İçirip kevseri mestâne eder. Bandırıp MÜSKİR e divâne eder. Şu aciz gönlümü meyhâne eder. Dostların dostuna bâde gül eder. Dostlar meclisinde bizden söz eder O şuh işmarıyla bize göz eder Herdem körükleyip bizi köz eder Dostların dostuna bizi lâl eder. KUL Ahmed'in her dem seni zikreder Zikrinde hem daim seni fikreder Her bir günahımı benim affeder Dostların dostuna beni KUL eder. Ahmet Kuloğlu