"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


Sen Gül Nedir Bilir misin?


Sen gül nedir bilir misin?
Kokusunu alır mısın?
Sen bir  keskin enfî misin?
Nahırcı hiç gül kokar mı?

Kırmızıyı bilemezsin
Beyazı hiç göremezsin?
Sen onları renk sanırsın.
Kızıl beyaz hiç yakar mı?

Kırmızıyla şahlanırım
Beyazla ben taçlanırım
Avuç içim temiz benim
Herkes ona bir bakar mı?

Kayseri’de dam başında
Bir gün bir akşam aşında
Anlamadım ben başında
Birden avucum açar mı?

Kaleycik’li haspaya bak
Alın yazım okuyacak
Falan falan haller ancak
Ya acaba O’nda var mı?

Oturuyor orda oğlun
Avucuna bir bak gel sen
Başa gelir sen neylersen
Bir gün olur da yapar mı?

Kuş etinden kebap olmaz
Dökme suyla büğet dolmaz
Kime kaldı sana kalmaz
Bu dünya sana kalır mı?

Sen Allah’ı  yok sanırsın
Gülüm heyhat aldanırsın
Şimdi beni sen tanırsın
Ahmet sormaz mı sorar mı?

Enfî=Burnu çok iyi koku alan
Nahırcı=Çoban
Büğet=Baraj
      Ahmet Kuloğlu
Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa