"Ya Rabbi TÜRKİYE'mizde adaleti ve merhameti hâkim kıl.
gökyüzünden rahmetini, yeryüzünden bereketini esirgeme..."


AŞIK OLDUM BEN ALLAH'IN ADINA



AŞIK OLDUM BEN ALLAH'IN ADINA

Aşık oldum ben Allah’ın adına
Doyamadım lezzetine tadına
Demin girdim erenler arasına

Bana Allah gerek cihan kâr etmez
Benim gönlüm didar ister, eylenmez

Derviş oldum gezdim dağ ile taşı
Irmak oldu aktı gözümün yaşı
Terk eyledim ana, baba, kardaşı,

Bana Allah gerek cihan kâr etmez
Benim gönlüm didar ister, eylenmez

Allah Allah deyup her dem yanarım
Andıkça adını kalmaz kararım
Bir oda düşmüşüm daim yanarım

Bana Allah gerek cihan kâr etmez
Benim gönlüm didar ister, eylenmez

Bilmez misin sen Yunus'un halini
Gece gündüz zikreyler cemalini
Görebilsem Allah’ın didarını

Bana Allah gerek cihan kâr etmez
Benim gönlüm didar ister, eylenmez

                     * * *
         YUNUS EMRE